Abstrakt
W wielu raportach, przygotowywanych zarówno przez ośrodki polskie, jak i międzynarodowe, innowacyjność polskich przedsiębiorstw jest dość słabo oceniana. W kontekście tworzenia i wdrażania innowacji istotna jest świadomość przedsiębiorców w zakresie konieczności tworzenia odpowiedniej kultury i klimatu organizacyjnego sprzyjającego realizacji procesu innowacyjnego. Należy też podkreślić istotną rolę, jaką w procesie innowacyjnym pełnią pracownicy firmy. Kultura organizacyjna, w ramach której pracownicy będą się czuli odpowiedzialni z sukces przedsiębiorstwa i będą motywowani do podejmowani kreatywnych działań, sprzyja rozwojowi firmy oraz może stać się istotnym czynnikiem decydującym o pozycji konkurencyjnej. W rozdziale zostanie przedstwiona analiza wyników badań przeprowadzanych, między innymi, w obszarze innowacyjności w trakcie realizacji projektu MAYDAY.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
strony 149 - 165,
ISSN: 1898-6447 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Grzesiak M.: Świadomość innowacyjna małych i średnich przedsiębiorstw// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. -., nr. 890 (2012), s.149-165
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 129 razy