Abstrakt
W artykule tym opisano dwa istotne współcześnie problemy, związane z wykorzystywaniem w przemyśle systemów IT: problem ich monitorowania oraz problem ich naprawy. Przedstawiono w nim skrótowo wytworzone rozwiązanie, służące automatyzacji procesu przeprowadzania napraw oraz integrujące się z istniejącymi systemami monitorującymi. Rozwiązanie to, zwane Systemem Zarządzania Naprawami, jest częścią większej metody, zwanej Metodą Zarządzania Naprawami. W artykule tym opisano również studium przypadku związane z wytworzonym systemem, pokazujące, w jaki sposób system ten został wykorzystany do automatyzacji rozwiązywania rzeczywistego problemu, związanego z funkcjonowaniem systemów baz danych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Systemy czasu rzeczywistego. Postępy badań i zastosowania - praca zbiorowa strony 159 - 168
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Kamiński M.: System zarządzania naprawami// Systemy czasu rzeczywistego. Postępy badań i zastosowania - praca zbiorowa/ ed. ed. Zbigniew Zieliński Warszawa: Wydaw. Komunikacji i Łączności, 2009, s.159-168
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 100 razy