System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych

Abstrakt

W niniejszym rozdziale zaprezentowano zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedazy w przedsiebiorstwie. Przedstawiono również wprowadzenie do problemu prognozowania oraz rolę informacji i prognozowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono proces prognozowania sprzedaży i etapy budowy prognozy, a także dokonano podziału metod prognozoania sprzedazy. Uwypuklono rozważania dotyczące optymalizacji wielkości produkcji, któa to wpływa znacząco na obniżenie ceny gotowego produktu. AKtrakcyjna cena pozoli klientowi na zwiekszenie korzyści przy dokonywaniu transakcji zakupu.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych strony 134 - 175
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Kamola B., Zawadzka L.: System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych// Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych/ ed. pod red. Ludmiły Zawadzkiej ; aut. Jarosław Badurek [et al.]. Politechnika Gdańska: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2006, s.134-175
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 733 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi