Technology brands in the digitally-based and network economy. Setting the background - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Technology brands in the digitally-based and network economy. Setting the background

Abstrakt

This chapter defines and draws a general picture on Digital Technologies and Technology Brands’ meaning in the current economy. It contextualises the role and channels of digital technology’s impact on their shaping technology brands in network economy. It briefly explains why digital, innovative technologies constitute a perfect background and environment for technology brands of global scope. It discusses the place of technology brands in modern and technology-driven economies, showing their contribution to economic activities, jobs creation, and business running modes—both in economic and managerial terms. Furthermore, it proposes further studies directions.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Język:
angielski
Rok wydania:
2023
Opis bibliograficzny:
Kucharska W., Lechman E.: Technology brands in the digitally-based and network economy. Setting the background// Technology Brands in the Digital Economy/ : , 2023, s.4-15
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.4324/9781003184638-2
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 109 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi