Abstrakt
This chapter defines and draws a general picture on Digital Technologies and Technology Brands’ meaning in the current economy. It contextualises the role and channels of digital technology’s impact on their shaping technology brands in network economy. It briefly explains why digital, innovative technologies constitute a perfect background and environment for technology brands of global scope. It discusses the place of technology brands in modern and technology-driven economies, showing their contribution to economic activities, jobs creation, and business running modes—both in economic and managerial terms. Furthermore, it proposes further studies directions.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2023
- Opis bibliograficzny:
- Kucharska W., Lechman E.: Technology brands in the digitally-based and network economy. Setting the background// Technology Brands in the Digital Economy/ : , 2023, s.4-15
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.4324/9781003184638-2
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 109 razy