Testowanie koncepcji nowych produktów metodą ankietową. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Testowanie koncepcji nowych produktów metodą ankietową.

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie istoty i roli testowania koncepcji nowego produktu przy użyciu metody ankietowej. Szczególną uwagę zwrócono na sposób konstrukcji kwestionariusza w tak przeprowadzanym teście koncepcji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Testowanie koncepcji nowych produktów metodą ankietową.// / : , 2004, s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 108 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi