The awareness of the profession and the self-reflection of the primary, secondary and upper secondary school teachers on their own practice in the light of empirical studies
Abstrakt
The article presents the issue of awareness of the profession and the self-reflection of the primary, secondary and upper secondary school teachers’ on their own practice. The text refers to data based on empirical studies.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- A teacher in the contemporary multicultural world strony 110 - 131
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Tomczak M.: The awareness of the profession and the self-reflection of the primary, secondary and upper secondary school teachers on their own practice in the light of empirical studies// A teacher in the contemporary multicultural world/ ed. K. Łapot-Dzierwa Kraków: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2013, s.110-131
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Online Interactivity – Shift Towards E-textbook-based Medical Education
- A. Dutkiewicz,
- B. Kołodziejczak,
- P. Leszczyński
- + 4 autorów
2019