The formal safety assessment and influence of human factor in application to chosen ship's type - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The formal safety assessment and influence of human factor in application to chosen ship's type

Abstrakt

Tragedia jednego ze statków typu ro-ro pokazała podatność tego typu statków na utratę stateczności, przewrócenie się, a w ostateczności zatonięcie. Wszystkie ro-rowce charakteryzują się małym zanurzeniem, a wynurzona część kadłuba podatna jest na działanie wiatru. Jeżeli dodatkowo w takich warunkach dochodzi element nieprawidłowego rozmieszczenia pojazdów i ich słabego zamocowania to groźba przesunięcia ładunku staje się realna. W konsekwencji statek traci stateczność i przewraca się. Z tego właśnie powodu do tego typu statku zastosowano metodę Formal Safety Assessment w warunkach krytycznych z propozycją minimalizacji ryzyka towarzyszącego zagrożeniom.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
angielski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Smajdor M.: The formal safety assessment and influence of human factor in application to chosen ship's type// / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 7 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi