The guidelines and principles for planning and design of road restraint systems - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The guidelines and principles for planning and design of road restraint systems

Abstrakt

The project RID 3A Road Safety Equipment (RoSE) implemented by the Gdansk University of Technology within the RID programme, aims to conduct a comprehensive study and analyses of different vehicle containment systems (PN-EN 1317) and types of support structures (PN-EN 12767) and their performance. Within the project an analysis will be conducted of available research reports and domestic and foreign experiences looking at road restraint systems and support structures applications. The paper will present a comparison of the guidelines and principles for the design and application of road restraint systems. Similarities and differences in the approach to different solutions will also be discussed. The above a nalyses will form the basis for the development of tools for selecting and applying road restraint systems in Poland.

Cytowania

  • 1

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 1

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Opublikowano w:
MATEC Web of Conferences nr 122,
ISSN: 2261-236X
Tytuł wydania:
MATEC Web Conf. XI International Road Safety Seminar GAMBIT 2016
ISSN:
2261-236X
Język:
angielski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Budzyński M., Antoniuk M.: The guidelines and principles for planning and design of road restraint systems// MATEC Web Conf. XI International Road Safety Seminar GAMBIT 2016/ ed. Żukowska J. : , 2017, s.2001-null
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1051/matecconf/201712202001
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 8 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi