Abstrakt
The main objective of the studies shown in the paper was to develop a proper strategy for settable parameters of ECU to decrease total emission of toxic components in composition of exhaust during a cold start phase. The experimental research has been performed for engine running at idle and for engine running on the chassis dynamometer (performing European Driving Test NEDC).
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 42 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.19206/CE-2017-316
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Combustion Engines
strony 100 - 103,
ISSN: 2300-9896 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Kneba Z., Wajs J., Tyszkowski K., Bieńkowski S.: The influence of settable parameters of switching gasoline/LPG on exhaust toxic emissions// Combustion Engines. -., iss. 170(3) (2017), s.100-103
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.19206/ce-2017-316
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 146 razy