The outdoor market places in the public space of a modern city. - Vol. I - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The outdoor market places in the public space of a modern city. - Vol. I

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Tytuł wydania:
The Urban Landscape Renewal 6 ULAR: City- People Friendly Places Ideas - Projects -Realisations. Vol. 2. strony 0 - 214
Język:
angielski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Krause K.: The outdoor market places in the public space of a modern city. - Vol. I// The Urban Landscape Renewal 6 ULAR: City- People Friendly Places Ideas - Projects -Realisations. Vol. 2./ ed. Silesian University of Technology. Gliwice: Silesian University of Technology, 2012, s.0-214
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 63 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi