The use of innovative application in creating new marketing space for cultural and entertainment events in the local market - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The use of innovative application in creating new marketing space for cultural and entertainment events in the local market

Abstrakt

The following article describes the problems concerning marketing of mass events in the local market and potential solutions. In the first part the barriers that occur in communication between the organizers and the articipants are defined. In the process of identifying problems the results of research conducted for the needs article were used. In following sections the solution with use of Smartphone app is shown. The features that should characterize the discussed tool are listed. In the final part of the presentation was discussed the possible ways of transferring the application.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
PhD Interdisciplinary Journal No. 3 2013 strony 39 - 48
Język:
angielski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Gwizdoń M., Głuszek M., Kitowski P.: The use of innovative application in creating new marketing space for cultural and entertainment events in the local market// PhD Interdisciplinary Journal No. 3 2013/ Politechnika Gdańska: Politechnika Gdańska, 2013, s.39-48
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 111 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi