Theoretical and mathematical models of the torque of mechanical losses in a hydraulic rotational motor for hydrostatic drive
Abstrakt
W pracy przedstawiono modele teoretyczne i matematyczne momentu strat mechanicznych występujących w silniku hydraulicznym obrotowym o stałej teoretycznej chłonności qMt silnika na obrót wału (o stałej teoretycznej objętości roboczej VMt silnika) i o zmiennej chłonności qMgv = bM qMt na obrót wału (o zmiennej geometrycznej objętości roboczej VMgv silnika). Modele mają służyć badaniom laboratoryjnym i symulacyjnym strat energetycznych w silniku służącym ocenie sprawności energetycznej silnika i napędu hydrostatycznego.
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
7
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 35 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-010-0024-1
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie wyróżnionym w JCR
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
nr 17,
strony 18 - 25,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Paszota Z.: Theoretical and mathematical models of the torque of mechanical losses in a hydraulic rotational motor for hydrostatic drive// Polish Maritime Research. -Vol. 17, iss. nr 3 (66) (2010), s.18-25
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-010-0024-1
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 110 razy