Tire camber angle influence on tire-pavement noise - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Tire camber angle influence on tire-pavement noise

Abstrakt

Taking into account tire-pavement noise and tires classification with respect to noise emission special measurement methods are usually used. When two of them are applied (the Laboratory Drum Method (DR) and the Close-Proximity Method (CPX)) the investigator has to be sure that the position of the tire is correct. The authors of this paper thought about tire position as tire (wheel) alignment in particular tire camber angle. They intended to present its influence on tire-pavement noise.

Cytowania

  • 2

    CrossRef

  • 2

    Web of Science

  • 4

    Scopus

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuł w czasopiśmie wyróżnionym w JCR
Opublikowano w:
NOISE CONTROL ENGINEERING JOURNAL nr 63, strony 216 - 224,
ISSN: 0736-2501
Język:
angielski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Woźniak R., Taryma S., Mioduszewski P.: Tire camber angle influence on tire-pavement noise// NOISE CONTROL ENGINEERING JOURNAL. -Vol. 63, nr. 3 (2015), s.216-224
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.3397/1/376320
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 19 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi