Abstrakt
W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty Kompleksowego Zarządzania Jakością. Omówiono podstawowe cechy takie jak orientacja na klienta, ciągłe doskonalenie, a także powszechne uczestnictwo.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: TQM - Kompleksowe Zarządzanie Jakością w doskonaleniu przedsiębiorstw// Stal : Metale&Nowe Technologie.. -., nr. nr 5-6 (2012), s.162-163
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 132 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Rozwój technologii wytwarzania szerokopasmowych kabli telekomunikacyjnych
- Z. Biczkowski,
- C. Jaworski,
- W. Mokański
- + 3 autorów
2002