TQM - Kompleksowe Zarządzanie Jakością w doskonaleniu przedsiębiorstw - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

TQM - Kompleksowe Zarządzanie Jakością w doskonaleniu przedsiębiorstw

Abstrakt

W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty Kompleksowego Zarządzania Jakością. Omówiono podstawowe cechy takie jak orientacja na klienta, ciągłe doskonalenie, a także powszechne uczestnictwo.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Zieliński G.: TQM - Kompleksowe Zarządzanie Jakością w doskonaleniu przedsiębiorstw// Stal : Metale&Nowe Technologie.. -., nr. nr 5-6 (2012), s.162-163
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 132 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi