Trendy na rynku książki w Polsce – wybrane aspekty - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Trendy na rynku książki w Polsce – wybrane aspekty

Abstrakt

Rynek książki w większości państw na świecie boryka się z problemami. Trwające od kilku lat niekorzystne zmiany to efekt szybkich przemian technologicznych i cywilizacyjnych, rezultat brutalnych praktyk konkurencyjnych, a także spadku poziomu czytelnictwa. Niezbędne wydaje się podjęcie działań mających na celu poprawę sytuacji w obszarze tak ważnym pod względem rozwoju społeczno-kulturowego, ale i gospodarczego. Pierwszym krokiem w tym procesie jest postawienie odpowiedniej diagnozy sytuacji w tym zakresie. Celem artykułu jest charakterystyka i próba oceny zmian zachodzących na rynku książki w Polsce. Przedstawiono najważniejsze dane statystyczne dotyczące rynku książki, a także podjęto próbę identyfikacji przyczyn niekorzystnej sytuacji i działań prewencyjnych. Ze względu na ograniczoną dostępność, przytaczane i analizowane dane statystyczne dotyczące rynku książki pochodzą z różnych okresów badawczych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Handel Wewnętrzny strony 111 - 121,
ISSN: 0438-5403
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Drapińska A., Liberadzka B.: Trendy na rynku książki w Polsce – wybrane aspekty// Handel Wewnętrzny. -., iss. 5(370) (2017), s.111-121
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 282 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi