Abstrakt
W artykule autorki przedstawiają koncepcję tutoringu akademickiego. Ostatnie lata przyniosły wzmożone zainteresowanie nowymi formami pracy z uczniem. Wielu specjalistów z zakresu edukacji twierdzi, że osiąganie wysokich rezultatów jest możliwe, ale wymaga zindywidualizowanej pracy z drugą osobą. Tutoring wpisuje się właśnie w ten nurt zindywidualizowanej pracy i relacji mistrz - student.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Pismo PG
strony 32 - 35,
ISSN: 1429-4494 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2023
- Opis bibliograficzny:
- Sobiechowska-Ziegert A., Kubiszewska K.: Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens// Pismo PG -, (2023), s.32-35
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy