Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens

Abstrakt

W artykule autorki przedstawiają koncepcję tutoringu akademickiego. Ostatnie lata przyniosły wzmożone zainteresowanie nowymi formami pracy z uczniem. Wielu specjalistów z zakresu edukacji twierdzi, że osiąganie wysokich rezultatów jest możliwe, ale wymaga zindywidualizowanej pracy z drugą osobą. Tutoring wpisuje się właśnie w ten nurt zindywidualizowanej pracy i relacji mistrz - student.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Pismo PG strony 32 - 35,
ISSN: 1429-4494
Język:
polski
Rok wydania:
2023
Opis bibliograficzny:
Sobiechowska-Ziegert A., Kubiszewska K.: Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens// Pismo PG -, (2023), s.32-35
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 96 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi