Abstrakt
Uczelnie wyższe coraz chętniej angażują się w konstruowanie wortali internetowych, które nie tylko mają stanowić uzupełnienie wiedzy studentów (i pracowników) z danej dziedziny wiedzy, ale i są wizytówką uczelni, która świadczy o poziomie kształcenia. Światowe doświadczenia związane z e−learning’iem nie zachęcają do zbytniego angażowania się w tę formę edukacji. Natomiast blended learning wydaje się idealnym rozwiązaniem. Zazwyczaj uważa się, że ze względu na ego pośredni charakter, blended learning nie wymaga tak zasadniczych zmian w procesie dydaktycznym, jak klasyczny e−learning. Okazuje się jednak, że relacje są tu bardziej złożone.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Pismo PG
strony 10 - 12,
ISSN: 1429-4494 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 104 razy