Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study

Abstrakt

Artykuł przedstawia wyniki badań dokonanych przez autora dotyczących czynników wpływających na wiarygodność detalicznych oferentów internetowych postrzeganą przez polskich klientów.Przedstawiono także model budowy wiarygodności oferenta internetowego, opracowany na podstawie wyników badań.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich strony 125 - 126
Język:
angielski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Garnik I.: Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study // Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich/ ed. Gugela Grote, Hannes Günter, Aleksandra Totter ; Eidgenossische Technische Hochschule Zurich. Swiss Federal Institute of Technology Zurich. [Zurych: ETH Zurich], 2006, s.125-126
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 37 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi