Wiedza marketingowa w świetle zakresów obowiązków zawodów marketingowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wiedza marketingowa w świetle zakresów obowiązków zawodów marketingowych

Abstrakt

W artykule określono wymaganą wiedzę z zakresu marketingu od kandydatów po studiach wyższych do pracy w zawodach marketingowych. Cel ten osiągnięto poprzez analizę zakresu obowiązków na stanowiskach marketingowych.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej strony 43 - 52,
ISSN: 1731-2639
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Wiedza marketingowa w świetle zakresów obowiązków zawodów marketingowych// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 2 (2003), s.43-52
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 6 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi