Abstrakt
W artykule określono wymaganą wiedzę z zakresu marketingu od kandydatów po studiach wyższych do pracy w zawodach marketingowych. Cel ten osiągnięto poprzez analizę zakresu obowiązków na stanowiskach marketingowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
strony 43 - 52,
ISSN: 1731-2639 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Wiedza marketingowa w świetle zakresów obowiązków zawodów marketingowych// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 2 (2003), s.43-52
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 83 razy