Właściwości mechaniczne odlewniczych brązów niklowo-aluminiowych w zależności od grubości skrzydła śruby okrętowej
Abstrakt
Podczas eksploatacji statku może zaistnieć konieczność naprawy śruby napędowej. W przypadku braku atestu skład chemiczny materiału nie jest znany. Sytuacja taka może być problemem znaczącym, gdyż technologia naprawy jest związana z materiałem śruby, ze względu na różne temperatury podgrzewania wstępnego dla różnych kategorii stopów miedzi. W takim wypadku istotne jest określenie właściwości mechanicznych na podstawie składu chemicznego i grubości odlewu skrzydła.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Bugłacki H., Smajdor M.: Właściwości mechaniczne odlewniczych brązów niklowo-aluminiowych w zależności od grubości skrzydła śruby okrętowej // / : , 2005,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy