Wpływ jakości usług na wartość firmy. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wpływ jakości usług na wartość firmy.

Abstrakt

W opracowaniu zaprezentowano elementy badań jakości usług administracyjnych oraz jakości usług remontowych. Wylansowano nową, uniwersalną metodę badania potencjału usługowego jednostek gospodarczych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Problemy Jakości strony 22 - 25,
ISSN: 0137-8651
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Kolman R., Pytko B., Siedlikowski K.: Wpływ jakości usług na wartość firmy. // Problemy Jakości. -., nr. 2 (2004), s.22-25
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 176 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi