Abstrakt
W opracowaniu zaprezentowano elementy badań jakości usług administracyjnych oraz jakości usług remontowych. Wylansowano nową, uniwersalną metodę badania potencjału usługowego jednostek gospodarczych.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Problemy Jakości
strony 22 - 25,
ISSN: 0137-8651 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Kolman R., Pytko B., Siedlikowski K.: Wpływ jakości usług na wartość firmy. // Problemy Jakości. -., nr. 2 (2004), s.22-25
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 176 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Badania i analiza właściwości szerokopasmowej sieci dostępowej UMC 1000E firmy AFC
- D. J. Bem,
- P. Borowczyk,
- H. Lasota
- + 7 autorów
1999
Badania systemu radiowego dostępu abonenckiego eMGW firmy Innowaneli Wireless Systems Ltd.
- D. J. Bem,
- M. Głowacki,
- H. Lasota
- + 7 autorów
2002