Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej

Abstrakt

StreszczenieArtykuł ten próbuje przybliżyć odpowiedź na pytanie o rodzaj wpływu komercjalizacji na proces odnowy przestrzeni miejskiej. W konsekwencji zmian, jakie nastąpiły w Polsce po roku 1989, przejścia w kierunku gospodarki wolnorynkowej, rola sektora publicznego uległa zmianie. Sytuacja ta wymaga rewizji instrumentów polityki przestrzennej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 100 - 103
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Kamrowska-Załuska D.: Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.100-103
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 57 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi