Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta

Abstrakt

W artykule omówiono wybrane problemy projektowe dotyczące współczesnych usług on-line w kontekście budowania trwałej lojalności klienta. Przedstawiono model warstwowego rozwoju usług on-line wraz z zaleceniami projektowymi zorientowanymi na budowanie i wzmacnianie lojalności klienta. Przedstawiono przykłady scenariuszy rozwoju usług e-zdrowia online. Przedstawiono możliwości dalszego rozwoju prezentowanego podejścia i plany dalszych badań.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych wydanie 52, strony 229 - 242,
ISSN: 1232-4671
Język:
polski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Sikorski M., Brodnicki K.: Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta// Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. -., nr. 52 (2018), s.229-242
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 119 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi