Abstrakt
W pracy oceniono możliwości budowy ekonomicznego, zautomatyzowanego systemu wspierającego procesy windykacji opartego o rozwiązania telefonii VoIP. Omówiono uwarunkowania techniczne realizacji takiego systemu, w szczególności zwrócono uwagę na odmienną jakość usług telefonii IP oferowaną przez różnych operatorów. Przedstawiono autorski system informatyczny wspierający windykację, omówiono ograniczenia jakie nałożono na system podczas jego projektowania, wskazano jego wady i zalety.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- IT w organizacjach gospodarczych - wybrane zagadnienia strony 139 - 148
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Nowicki K., Zięba S.: Wspieranie procesów windykacji przez systemy telefonii VoIP// IT w organizacjach gospodarczych - wybrane zagadnienia/ ed. eds. Leszek Kiełtyka, Robert Kucęba, Waldemar Jędrzejczak. Toruń: Towarzystwo Naukowej Organizacji i Kierownictwa, Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności, 2010, s.139-148
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 105 razy