Abstrakt
W artykule podjęto tematykę oceniania w odniesieniu do podstaw teoretycznych nauczania na odległość. Przyjęcie podejścia konstruktywistycznego w kształceniu oznacza zwiększenie autonomii uczących się w wielu aspektach, w tym również w ocenianiu własnych osiągnięć.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego : XVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Toruń, 22-24 października 2010 strony 245 - 250
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Kotarska-Lewandowska B.: Wybrane aspekty oceniania w kształceniu na odległość// Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego : XVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Toruń, 22-24 października 2010/ ed. pod red. B. Niemierko, M.K. Szmigiel. Kraków: GRUPA TOMMAMI, 2010, s.245-250
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 81 razy