Wybrane aspekty oceniania w kształceniu na odległość - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wybrane aspekty oceniania w kształceniu na odległość

Abstrakt

W artykule podjęto tematykę oceniania w odniesieniu do podstaw teoretycznych nauczania na odległość. Przyjęcie podejścia konstruktywistycznego w kształceniu oznacza zwiększenie autonomii uczących się w wielu aspektach, w tym również w ocenianiu własnych osiągnięć.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego : XVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Toruń, 22-24 października 2010 strony 245 - 250
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Kotarska-Lewandowska B.: Wybrane aspekty oceniania w kształceniu na odległość// Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego : XVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Toruń, 22-24 października 2010/ ed. pod red. B. Niemierko, M.K. Szmigiel. Kraków: GRUPA TOMMAMI, 2010, s.245-250
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 48 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi