Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie sposobów pozyskiwania internetowych treści związanych z organizacjami lub produktami oraz dzielenia się nimi z innymi. W publikacji zwrócono uwagę na potrzebę zmiany postrzegania roli internautów w procesie komunikacji marketingowej. Ponadto, artykuł nawiązuje do koncepcji inbound marketing. Koncepcja ta dotyczy nie tylko przyciągania klientów do firmy i jej produktów. Chodzi w niej o by poprzez odnajdywanie w Sieci użyteczne treści klienci sami „zbliżali się do organizacji”. Muszą być one zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek a także udostępniane szczególnie w mediach społecznościowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 1146 - 1152,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.1146-1152
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 134 razy