Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie sposobów pozyskiwania internetowych treści związanych z organizacjami lub produktami oraz dzielenia się nimi z innymi. W publikacji zwrócono uwagę na potrzebę zmiany postrzegania roli internautów w procesie komunikacji marketingowej. Ponadto, artykuł nawiązuje do koncepcji inbound marketing. Koncepcja ta dotyczy nie tylko przyciągania klientów do firmy i jej produktów. Chodzi w niej o by poprzez odnajdywanie w Sieci użyteczne treści klienci sami „zbliżali się do organizacji”. Muszą być one zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek a także udostępniane szczególnie w mediach społecznościowych.

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Logistyka strony 1146 - 1152,
ISSN: 1231-5478
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.1146-1152
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 24 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi