Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich
Abstrakt
Celem artykułu jest zaprezentowanie różnic w zachowaniach klientów on-line oraz rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie. W opracowaniu powołano się na wyniki badań internautów przeprowadzonych w Polsce i w innych krajach Europy. Przybliżono w nim najbardziej charakterystyczne cechy i zachowania użytkowników Internetu. Oprócz tego, w artykule ukazano istotę podejścia inbound marketing w kreowaniu wartościowych treści z punktu widzenia ich odbiorców. Scharakteryzowano też w nim sposób działania tzw. systemów marketingu automatycznego i przybliżono możliwości, jakie dają one właścicielom witryn internetowych z nimi współpracujących. W opracowaniu znajdują się również studia przypadków ukazujące przykłady zrealizowanych zintegrowanych kampanii komunikacji marketingowej w Internecie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
strony 13 - 23,
ISSN: 0438-5403 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich// Handel Wewnętrzny. -., nr. 6(359) (2015), s.13-23
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy