Abstrakt
Coraz większym zainteresowaniem zarówno teoretyków, jak i praktyków związanych ze szkolnictwem wyższym cieszy się problematyka zarządzania relacjami z podmiotami znajdującymi się w otoczeniu uczelni. W artykule przedstawiono najważniejsze elementy stanowiące fundament tworzenia relacji ze studentami. Są nimi: satysfakcja, jakość usługi edukacyjnej, komunikacja oraz zaufanie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing. Szkolnictwo i nauczanie strony 111 - 136
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Wybrane elementy zarządzania relacjami ze studentami// Marketing. Szkolnictwo i nauczanie/ ed. ed. Anna Drapińska Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.111-136
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 106 razy