Abstrakt
W artykule zwrócono uwagę na potrzebę stosowania zintegrowanej komunikacji marketingowej. Szczególną uwagę poświęcono osobowym formom komunikacji marketingowej, takim jak: sprzedaż osobista, targi i wystawy oraz marketing szeptany.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych strony 106 - 113
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane instrumenty zintegrowanej komunikacji marketingowej// Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych/ ed. ed. Arnold Pabian. Częstochowa: Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2010, s.106-113
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 244 razy