Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''.

Abstrakt

W artykule omówiono możliwości wybranych narzędzi marketingu elektronicznego - poczty elektronicznej oraz krótkich wiadomości tekstowych SMS. Szczególną uwagę zwrócono na konieczność stosowania marketingu "za przyzwoleniem" będącego skutecznym sposobem uniknięcia sytuacji utraty dobrego imienia przez firmę.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''.// / : , 2004, s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 62 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi