WYKORZYSTANIE GRYWALIZACJI (GAMIFICATION) W SEKTORZE MSP DO BUDOWANIA RELACJI KLIENT-USŁUGODAWCA PRZY PROJEKTOWANIU USŁUG - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

WYKORZYSTANIE GRYWALIZACJI (GAMIFICATION) W SEKTORZE MSP DO BUDOWANIA RELACJI KLIENT-USŁUGODAWCA PRZY PROJEKTOWANIU USŁUG

Abstrakt

Artykuł przedstawia nowe pojęcie grywalizacji, które wykorzystuje i przenosi mechanizmy tworzenia gier do świata biznesu i projektowania usług. Autor tekstu wprowadza czytelnika w tematykę zagadnienia grywalizacji, jednocześnie wyjaśniając, na czym ono polega. Prezentuje i omawia mechanizmy, jakie wyróżniają grywalizację. Twórca tekstu pokazuje przykłady zastosowania grywalizacji oraz opisuje zagadnienia związane z wykorzystaniem grywalizacji do budowania relacji klient-usługodawca przy projektowaniu usług.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego strony 143 - 151,
ISSN: 1897-7480
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Ostrowski S.: WYKORZYSTANIE GRYWALIZACJI (GAMIFICATION) W SEKTORZE MSP DO BUDOWANIA RELACJI KLIENT-USŁUGODAWCA PRZY PROJEKTOWANIU USŁUG// Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego. -., nr. 13 (2014), s.143-151
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 135 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi