Zachowania starszych klientów na rynku usług on-line - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zachowania starszych klientów na rynku usług on-line

Abstrakt

Osoby starsze stanowić będą w przyszłości stale zwiększający się rynek konsumencki. Jednocześnie stale rośnie rynek usług online. Dlatego problem korzystania osób starszych z usług on-line nabiera szczególnego znaczenia. W artykule przedstawione zostały wyniki badania sposobu korzystania z usługi pośrednictwa pracy w serwisach internetowych, uzyskane z wykorzystaniem badań okulograficznych - nagrań Gaze Plot oraz wywiadów ThinkAloud. Pomocniczo wykorzystane zostały również wyniki badania metodą Heatmaps oraz wyniki badań ankietowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Handel Wewnętrzny nr tom II, strony 298 - 306,
ISSN: 0438-5403
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Wachowicz J., Świerczyńska-Kaczor U.: Zachowania starszych klientów na rynku usług on-line// HANDEL WEWNĘTRZNY. -Vol. tom II., nr. maj-czerwiec 2012 (2012), s.298-306
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 116 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi