Zagadnienia diagnostyki toru kolejowego z wykorzystaniem metody wymuszonych przemieszczeń poprzecznych.
Abstrakt
W pracy przedstawiono krótki przegląd podejmowanych prób nad znalezieniem efektywnej metody określania wielkości sił podłużnych w szynach toru bezstykowego. W szczególnym stopniu skupiono się nad metodą wymuszonych przemieszczeń poprzecznych. Omówiono wyniki weryfikacji tejże metody przeprowadzonej w Politechnice Gdańskiej. Podstawowe stwierdzenie, jakim było wykazanie celowości skoncentrowania się na przemieszczeniach poziomych, skierowało uwagę na możliwość wykorzystania do celów diagnostycznych podbijarki torowej.
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria: Transport
nr 1605,
strony 177 - 187,
ISSN: 0209-3324 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Koc W., Wilk A., Dobrowolski P., Grulkowski S., Kostro G.: Zagadnienia diagnostyki toru kolejowego z wykorzystaniem metody wymuszonych przemieszczeń poprzecznych. // ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ, SERIA: TRANSPORT. -Vol. 1605., nr. 49 (2003), s.177-187
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 98 razy