Zagrożenia dla uczestników ruchu drogowego stwarzane przez reklamy widziane z drogi - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zagrożenia dla uczestników ruchu drogowego stwarzane przez reklamy widziane z drogi

Abstrakt

Na podstawie przeprowadzonych audytów i ocen planowanych reklam w pobliżu miejsc krzyżowania się dużych potoków pojazdów zidentyfikowano problemy, które mają rozwiązywać zarządcy dróg. Scharakteryzowano podstawowe cechy fizyczne i psychomotoryczne oka ludzkiego i wskazano występujące reakcje bezwarunkowe pod wpływem ekspozycji otoczenia. Badania treści i parametrów świetlnych reklam dynamicznych LED w Gdańsku wskazują, że spoty reklamowe trwają zbyt długo, a jasność nośników LED w nocy przekracza wielokrotnie normy jasności przyjmowane dla znaków i sygnałów drogowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Drogownictwo strony 134 - 142,
ISSN: 0012-6357
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Mackun T., Jamroz K., Żukowska J., Rychlewska J.: Zagrożenia dla uczestników ruchu drogowego stwarzane przez reklamy widziane z drogi// Drogownictwo. -., nr. 4-5 (2015), s.134-142
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 106 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi