Abstrakt
Napięcia strategiczne, zwane paradoksami, pojawiają się w każdej organizacji, w tym również we współczesnym uniwersytecie. Autor artykułu, opierając się na pracy B. de Wita i R. Meyera , podejmuje próbę identyfikacji paradoksów strategicznych w uniwersytecie a także wskazania, jak zarządzać nimi. Autor stara się pokazać, że zarządzanie zidentyfikowanymi paradoksami strategicznymi pozwoli rozwiązać złożone problemy związane z zarządzaniem współczesnym uniwersytetem
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 15 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Management and Business Administration. Central Europe
strony 75 - 84,
ISSN: 2084-3356 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Leja K.: Zarządzanie paradoksami strategicznymi na uniwersytecie// Management and Business Administration. Central Europe. -., nr. nr 3 (2011), s.75-84
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 95 razy