Zastosowanie dławika składowej zerowej w falownikowym napędzie silnika indukcyjnego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zastosowanie dławika składowej zerowej w falownikowym napędzie silnika indukcyjnego

Abstrakt

W artykule przedstawiono zagadnienie praktycznego zastosowania dławika składowej zerowej w układzie napędowym z falownikiem napięcia i silnikiem indukcyjnym. Zaprezentowano model silnika dla składowej zerowej i wyjaśniono cel zastosowania dławika składowej zerowej. Zaprezentowano wyniki badań zrealizowane u układzie napędowym z silnikiem indukcyjnym 1.5 kW, w którym zastosowano dławik ograniczający prąd upływnościowy maszyny. Uzyskane wyniki symulacyjne i doświadczalne uzasadniono na podstawie parametrów schematu zastępczego silnika.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Guziński J.: Zastosowanie dławika składowej zerowej w falownikowym napędzie silnika indukcyjnego// Napędy i Sterowanie.. -., nr. nr 3 (2011), s.42-48
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 49 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi