Abstrakt
W artykule przedstawiono zagadnienie praktycznego zastosowania dławika składowej zerowej w układzie napędowym z falownikiem napięcia i silnikiem indukcyjnym. Zaprezentowano model silnika dla składowej zerowej i wyjaśniono cel zastosowania dławika składowej zerowej. Zaprezentowano wyniki badań zrealizowane u układzie napędowym z silnikiem indukcyjnym 1.5 kW, w którym zastosowano dławik ograniczający prąd upływnościowy maszyny. Uzyskane wyniki symulacyjne i doświadczalne uzasadniono na podstawie parametrów schematu zastępczego silnika.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Guziński J.: Zastosowanie dławika składowej zerowej w falownikowym napędzie silnika indukcyjnego// Napędy i Sterowanie.. -., nr. nr 3 (2011), s.42-48
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 76 razy