Abstrakt
W artykule przedstawiono zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW o charakterze handlowym. W omawianym podejściu zostają zidentyfikowane wymagania klienta-użytkownika oraz czynniki techniczne, które budują sukces serwisu WWW oraz związanego z nim przedsięwzięcia gospodarczego. Następnie w macierzy domu jakości zostaje wydzielony ''rdzeń'' serwisu, zawierający najważniejsze dla klienta funkcje, oraz ''otoczenie'', które zawiera funkcje dodatkowe. Pozwala to na identyfikację celów cząstkowych dla zarządzania jakością serwisu WWW oraz na określenie priorytetów realizacyjnych w przedsięwzięciu doskonalenia jakości użytkowej danego serwisu WWW.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie
strony 119 - 131,
ISSN: 0239-9415 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M.: Zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW// Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie. -., nr. 35 (2002), s.119-131
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 158 razy