Abstrakt
W artykule scharakteryzowano skalę SIMALTO podając jej istotę, konstrukcję i zastosowania. W odniesieniu do wybranych cech pracy dziekanatu zbudowano tę skalę i przy jej użyciu przeprowadzono ankietę wśród studentów. Pozwoliło to na zademonstrowanie następujących kwestii: konstrukcji skali, sposobu analizy danych i przedstawiania wyników, wyciągania praktycznych wniosków. W zaończeniu wskazano pewne zalety i ograniczenia tej skali.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 35 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Marketing i Zarządzanie
strony 43 - 52,
ISSN: 2450-775X - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. nr 659 (2011), s.43-52
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 169 razy