Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania

Abstrakt

Celem rozdziału jest analiza systemów przetwarzania języka naturalnego do wspomagania zarządzania na przykładzie chatter-botów - tzw. wirtualnych konsultantów - systemów informatycznych, które potrafią odpowiadać na pytania zadawane w języku naturalnym. Przedstawiono zakres zastosowań systemów, główne czynniki wpływające na ich funkcjonalność, analizę kosztów wdrożenia i efektywności inwestycji oraz przykłady komercyjnych zastosowań.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Informacja w społeczeństwie XXI wieku strony 319 - 331
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Buczkowski J., Forkiewicz M.: Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania// Informacja w społeczeństwie XXI wieku/ : , 2005, s.319-331
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 10 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi