Znaczenie modelu biznesu w procesie zarządzania produktem na etapie jego rozwoju - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Znaczenie modelu biznesu w procesie zarządzania produktem na etapie jego rozwoju

Abstrakt

W artykule przedstawiono perspektywy zarządzania produktem na etapie jego rozwoju w kontekście kształtowania komponentów modelu biznesu. Celem artykułu jest dokonanie krytycznej analizy możliwości zarządzania produktem na etapie jego rozwoju przy wykorzystaniu technologii informatycznych poprzez rozwój relacji biznesowych.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Mechanik strony 850 - 851,
ISSN: 0025-6552
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Tubielewicz K., Grębosz M.: Znaczenie modelu biznesu w procesie zarządzania produktem na etapie jego rozwoju// Mechanik. -., nr. 7 (2016), s.850-851
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.17814/mechanik.2016.7.203
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 91 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi