Rafał Janowicz - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 35

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2023
Rok 2022
Rok 2020
Rok 2019
Rok 2018
Rok 2017
  • Ergonomic Aspects of Transport of Patient through the Operating Theatre

    One of the most crucial decisions to be made while designing and re-modernizing an operating theatre is selecting a method of transporting the patient through the hospital’s spatial arrangement. This decision, while irrelevant at first thought, implies numerous project and functional consequences. Designing an operating theatre within a hospital is related to numerous specialist requirements with an aim of minimizing the risk of...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Wpływ technologii medycznych na ergonomię współczesnego szpitala
    Publikacja

    We współczesnym szpitalu układ przestrzenny zależny jest w dużej mierze od zastosowanych technologii medycznych. Powstają zespoły pomieszczeń dedykowane urządzeniom zaawansowanej diagnostyki. Sprzęt montowany jest zarówno w nowych obiektach służby zdrowia, jak i w tych które funkcjonują już kilka dekad. Zmiany te wiążą się z zwiększonym zapotrzebowaniem przestrzennym. Sale operacyjne ulegają specjalizacji w zależności od wykonywanych...

Rok 2016
Rok 2015
Rok 2014
Rok 2013
Rok 2012
Rok 2011
  • Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej

    Przestrzeń miast staje się coraz częściej miejscem gry marketingowej, coraz częściej wykorzystywana jest jako kanał komunikacji. Takie oddziaływanie pomiędzy architekturą a marketingiem, powoduje że obok zaspokajania potrzeb podstawowych architektura zaczyna pełnić role perswazyjnego narzędzia komunikacji marketingowej.

  • Wizualna komunikacja marketingowa w architekturze
    Publikacja

    - Rok 2011

    Komunikacja marketingowa jest pojęciem z zakresu ekonomii, które coraz częściej pojawia się w związku z kształtowaniem architektury, jako przestrzeni współczesnego życia. Z punktu widzenia marketingu bardzo ważny jest produkt: architektura i przestrzeń same mogą stać się produktami, ale przede wszystkim mogą być identyfikowalnym wizualnie opakowaniem dla produktu. Siedziba przedsiębiorstwa czy salon sprzedaży musi być rozpoznawalny...

Rok 2006
  • Identyfikacja wizualna w architekturze
    Publikacja

    Komunikacja marketingowa używa wielu narzędzi w dążeniu do ekonomicznego sukcesu. Jednym z tych narzędzi jest również i architektura. Identyfikacja wizualna w architekturze jest równie istotna dla świata biznesu jak reklama.

  • Komunikacja marketingowa w architekturze
    Publikacja

    - Rok 2006

    Komunikacja marketingowa w przestrzeni publicznej to nie tylko reklama zewnętrzna, ale również architektura traktowana jako nośnik komunikatów marketingowych. W artykule zostały opisane relacje między architekturą a komunikacją marketingową, wpływ procesów marketingowych na przestrzeń publiczną oraz związane z tym zagrożenia.

Rok 2005

wyświetlono 2689 razy