Projekty
Filtry
wszystkich: 45
Katalog Projektów
Rok -
-
BLDFIG Projekt i realizacja budowy wysokosprawnościowej turbiny wiatrowej w oparciu o wolnoobrotowy bezprzekładniowy, wielofazowy dwustronnie zasilany generator indukcyjny
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Energoelektroniki i Maszyn Elektrycznych zgodnie z porozumieniem LIDER13/0153/2022 z dnia 2023-03-24
-
Synteza i właściwości fizyczne nowej rodziny związków międzymetalicznych RE2AuGe3
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Elektrotechniki i Inżynierii Wysokich Napięć zgodnie z porozumieniem Nr DEC-2023/07/X/ST11/00345 z dnia 2023-07-24
-
Stratus System generacji i emisji impulsów elektromagnetycznych wielkiej mocy w zastosowaniu do przeciwdziałania BSP
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Elektrotechniki i Inżynierii Wysokich Napięć zgodnie z porozumieniem DOB-SZAFIR/02/B/004/04/2021 z dnia 2023-07-31
-
Metodyka oceny przydatności wybranych przepływomierzy zwężkowych do pomiarów dwufazowych ciecz-gaz
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Metrologii i Systemów Informacyjnych zgodnie z porozumieniem UMOWA nr PM/SP/0020/2021/1 z dnia 2022-07-12
-
SWPS-SAAC Bezczujnikowe zasilanie bezprzewodowe z samoczynną aktywacją pojemności pomocniczych w warunkach dynamicznych zmian położenia zasilanego obiektu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Energoelektroniki i Maszyn Elektrycznych zgodnie z porozumieniem UMO-2020/39/O/ST7/01568 z dnia 2021-05-20
-
Optymalizacja parametrów struktur mechanicznych pod kątem osiągania założonych własności dynamicznych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Biomechatroniki z dnia 2021-11-30
-
CylOr Pomiar masowego przepływu cieczy lepkiej przez kryzę cylindryczną przy przepływie laminarnym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Metrologii i Systemów Informacyjnych z dnia 2021-09-01
-
SMARTGYsum SYSTEMY SMART Green EnergY i modele biznesowe
ProjektyProjekt realizowany w Laboratorium Linte^2 z dnia 2021-10-01
-
SMARTGYsum SYSTEMY SMART Green EnergY i modele biznesowe
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Elektrotechniki i Automatyki zgodnie z porozumieniem 955614 z dnia 2021-05-05
-
Uniwersalny algorytm modulacji wektorowej dla trójpoziomowych, trój i wielofazowych falowników NPC z balansowaniem napięć obwodu DC
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Automatyki Napędu Elektrycznego i Konwersji Energii zgodnie z porozumieniem UMO-2021/41/N/ST7/01968 z dnia 2021-11-26
-
AMRA Zastosowanie podejścia wielostanowego (MSS) do analizy niezawodności systemów niskiego napięcia
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Elektroenergetyki zgodnie z porozumieniem BPN/BSK/2021/1/00006/U/00001
-
„Pylon 2” Nowatorskie konstrukcje specjalnego przeznaczenia jedno i dwutorowych słupów dla linii wysokich napięć wraz z układem łączności zasilanym bezpośrednio z linii wysokiego napięcia
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Elektrotechniki i Automatyki zgodnie z porozumieniem POIR.04.01.04-00-0060/20-00 z dnia 2021-01-05
-
„Pylon 2” Nowatorskie konstrukcje specjalnego przeznaczenia jedno i dwutorowych słupów dla linii wysokich napięć wraz z układem łączności zasilanym bezpośrednio z linii wysokiego napięcia
ProjektyProjekt realizowany w Biuro Wydziału Elektrotechniki i Automatyki zgodnie z porozumieniem POIR.04.01.04-00-0060/20-00 z dnia 2021-01-05
-
DORNA Rozwój niezawodnych napędów elektrycznych dla pojazdów kolejnej generacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Elektrycznej Transportu zgodnie z porozumieniem 872001 — DORNA — H2020-MSCA-RISE-2019 z dnia 2019-11-27
-
DORNA-P Rozwój niezawodnych napędów elektrycznych dla pojazdów kolejnej generacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Elektrycznej Transportu zgodnie z porozumieniem 480424/PnH2/2020 z dnia 2020-07-01
-
Badanie właściwości bezczujnikowego napędu elektrycznego z pięciofazowym silnikiem indukcyjnym zasilanym z falownika prądu
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Elektrotechniki i Automatyki zgodnie z porozumieniem UMO-2018/31/N/ST7/03889 z dnia 2019-07-26
-
DTH-SMART GRID Dystrybucyjny transformator hybrydowy (DTH) jako aktywny element nowoczesnych systemów „Smart Grid”
ProjektyProjekt realizowany w Laboratorium Linte^2 zgodnie z porozumieniem POIR.04.01.04-00-0018/17-00 z dnia 2019-10-11
-
EfficienCE Efektywność Energetyczna dla Transportu Publicznego w Europie Środkowej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Elektrycznej Transportu z dnia 2019-05-13
-
DISCIMP Analiza wpływu uproszczeń związanych z dyskretyzacją modelu silnika na właściwości układu regulacji momentu i strumienia szybkoobrotowego napędu PMSM
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Elektrycznej Transportu z dnia 2018-08-31
-
CRWT Dwuwirnikowa elektrownia wiatrowa z generatorem o ruchomych magneśnicy i tworniku
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Elektrycznej Transportu zgodnie z porozumieniem decyzja z dnia 2018-02-06