ISSN:
Ministry points: Help
Year | Points | List |
---|---|---|
Year 2024 | 5 | Journal not listed on ministry scored journal list 2024 |
Year | Points | List |
---|---|---|
2024 | 5 | Journal not listed on ministry scored journal list 2024 |
2023 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list 2023 |
2022 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2021 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2020 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2019 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2013 | 15 | A |
2012 | 15 | A |
2011 | 15 | A |
2010 | 20 | A |
Points CiteScore:
Year | Points |
---|---|
Year 2023 | 0 |
Year | Points |
---|---|
2023 | 0 |
2022 | 0.1 |
2021 | 0.1 |
2020 | 0.2 |
2019 | 0.1 |
2018 | 0.1 |
2017 | 0.1 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
Impact Factor:
Papers published in journal
Filters
total: 3
Catalog Journals
Year 2013
-
Driving a new perspective Professor Zygmunt Paszota, faculty of ocean engineering and ship technology, Gdansk University of Technology, Poland, explains a new approach to the Sankey Diagram for drive motors
PublicationThe paper presents the necessity of replacing the traditional, commonly accepted but erroneous, Sankey diagram of power decrease in the direction of power flow by the diagram, proposed by the Author, of power increase in the direction opposite to the direction of power flow. The proposed view of losses and energy efficiency should be applied to all types of drive motors and drive systems. The presented proposals open a new perspective...
Year 2007
-
Learning from the often-forgotten Jan Heweliusz disaster
PublicationPrzedstawiono konieczność przeprowadzenia badań nad zatonięciem promu Jan Heweliusz, którego katastrofa - w odróżnieniu od innych promów - została przemilczana i nie wywołała żadnych badań naukowych.
Year 2006
-
Ramp and chain-lift-launched lifeboats - radical concepts for evacuating cruise ships
PublicationW artykule przedstawiono dwie oryginalne koncepcje systemów ewakuacyjnych statków pasażerskich. Pierwsza z nich polega na zastosowaniu otwieranej rampy i pochylni z rolkami, na których umieszczone są w rzędzie łodzie ratunkowe, zaczepione do elementów wyciągu łańcuchowego. Druga koncepcja polega na umieszczeniu łodzi, jedna nad drugą, na wyciągu łańcuchowym. W obu systemach w trakcie ewakuacji łodzie opuszczane są grawitacyjnie...
seen 360 times