
dr Natalia Przybylska
Employment
- Assistant professor at Department of Marketing
Publications
Filters
total: 3
Catalog Publications
Year 2024
-
Essential Competencies in Digital Marketing: Empirical Exploration
PublicationBackground and Objectives: In the rapidly evolving field of digital marketing, identi-fying essential competencies is critical for both new and experienced professionals. This study aimed to empirically identify these competencies and develop a structured educational framework to address industry needs and challenges.Materials and Methods: A two-phase research approach was adopted. The first phase ana-lyzed secondary...
Year 2021
-
Otwarte innowacje w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach
PublicationNiniejsza monografia poświęcona jest analizie związku między działalnością innowacyjną małych i średnich przedsiębiorstw a otwartymi innowacjami. Publikacja wpisuje się w szeroki nurt badań empirycznych nad otwartymi innowacjami oraz stanowi uzupełnienie luki poznawczej dotyczącej badania zależności między wykorzystaniem OI a aktywnością innowacyjną polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Badania empiryczne, których fragment...
Year 2016
-
Cooperation in Creating Innovation in Polish Small and Medium-Sized Enterprises in the Light of Empirical Studies
PublicationNowadays, sources of competitive advantage and economic development are sought in the sphere of innovation. They are at the centre of interest of representatives of the world of politics, science, and business. Moreover, they have been incorporated into governmental and international strategic development programmes. This article attempts to characterize and evaluate cooperation in creating innovation in small and medium-sized...
seen 2152 times