Zarządzanie marką 2024 - e-learning course - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie marką 2024

Marka to aktywo niematerialne, które swoją wartością nierzadko przewyższa wartość całego przedsiębiorstwa. W tym kontekście, wiedza o tym, jak zarządzać tak cennym aktywem, jest niezwykle ważna i potrzebna. Kurs niniejszy opiera się o ramy teoretyczne, niemniej ma bardzo praktyczny charakter i skierowany jest to Pań Studentek i Panów Studentów, którzy zainteresowani są podjęciem wyzwania zarządzania marką w przyszłości. 

CEL KURSU: przekazanie ram teoretycznych i narzędzi praktycznych do skutecznego zarządzania marką.

PROGRAM KURSU:

1.Marka – kapitał i wartość 
2.Kapitał marki: Jak komunikować markę, aby budować jej kapitał? (działania)
3.Architektura, pozycjonowanie, rozszerzenie marki
4.Wartość marki: Jak zarządzać sprzedażą, aby budować markę? (działania)
5.ZMP - zintegrowany plan marketingowy
6.Strategia marki oraz zarządzanie marką w czasie: Jak się to robi? 
7.Marka miejsca/strategia miejsca/marki narodowe
8.Marka personalna 

KLUCZOWE KOMPETENCJE:  umiejętność wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce.

WERYFIKACJA TEJ KOMPETENCJI: wykłady dostarczają wiedzy teoretycznej; na ćwiczeniach pracujemy w oparciu o "case study"; weryfikacja wiedzy z zajęć polega na weryfikacji umiejętności stosowania wiedzy teoretycznej w oparciu o przypadki praktyczne i odbywa się w oparciu o metodykę "case study". 

Zapraszam serdecznie do aktywnego udziału w moim kursie.

Wioleta Kucharska

Teacher

Details

WWW:
https://enauczanie.pg.edu.pl/moodle/course/view.php?id=37816 open in new tab
Start date:
09-02-2024
Access type:
By teacher
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 44 times