ISSN:
Ministry points: Help
Year | Points | List |
---|---|---|
Year 2024 | 5 | Journal not listed on ministry scored journal list 2024 |
Year | Points | List |
---|---|---|
2024 | 5 | Journal not listed on ministry scored journal list 2024 |
2023 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list 2023 |
2022 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2021 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2020 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2019 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022) |
2018 | 1 | B |
2017 | 1 | B |
2014 | 1 | B |
2013 | 1 | B |
Impact Factor:
Papers published in journal
Filters
total: 3
Catalog Journals
Year 2015
-
Architektura Parametryczna/ Parametric Architecture
PublicationPierwsze systemy CAD przeniosły tradycyjne sposoby projektowania do przestrzeni wirtualnej. Modelowanie algorytmiczne z kolei pozwoliło na wykonywanie powtarzających się zadań w sposób zautomatyzowany, a praca z wykorzystaniem tych narzędzi wymaga wypracowania nowego podejścia.
Year 2003
-
Konkurs - sposób na uatrakcyjnienie zajęć dydaktycznych
PublicationArtykuł omawia wyniki konkursu studenckiego na modernizację poddasza kamienicy sopockiej zorganizowanego przez Wydział Architektury PG i firmę Velux pod patronatem prezydenta miasta Sopot. Artykuł wskazuje również jaką rolę spełniają konkursy w procesie dydaktycznym uczelni.
Year 2002
-
Wrażliwość, odpowiedzialność, intuicja. O dwoistości w odbiorze i nauczaniu architektury
PublicationNauczanie projektowania architektonicznego, a szczególnie jego nauczanie początkowe, najbliższe wydaje się być wychowaniu za pomocą estetyki w jedności ducha. Przedmiotem wychowania estetycznego jest po pierwsze kształcenie zmysłu estetycznego i estetycznego doznania, po drugie wychowanie ucznia do twórczości. Jednak najistotniejszym warunkiem nauczania projektowania jest zniesienie dwoistości nauczyciela i ucznia.
seen 516 times