A design concept of main propulsion system with hydrostatic transmission gear for inland waterways ship
Abstract
Celem analizy jest przedstawienie koncepcji napędu głównego statku oraz określenie jego sprawności całkowitej. Zrealizowanie zamierzenia przedstawionego powyżej wymaga spojrzenia na opis strat i sprawności energetycznej przekładni hydrostatycznej, uwzględniający jak najdalej idącą jego prostotę. Obraz wzajemnego wpływu strat we wszystkich elementach układu hydraulicznego okazuje się bardzo złożony. Przy założeniu koniecznych uproszczeń w artykule przeanalizowano bilans energetyczny napędu głównego z przekładnią hydrostatyczną członowego statku śródlądowego i przybrzeżnego.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 34 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Polish Maritime Research
pages 91 - 95,
ISSN: 1233-2585 - Language:
- English
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Dymarski C., Skorek G.: A design concept of main propulsion system with hydrostatic transmission gear for inland waterways ship// Polish Maritime Research. -., iss. nr S2 (2006), s.91-95
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 96 times