Abstract
Omówiono zakres współpracy architekta, akustyka i projektanta wnętrza na przykładzie sali koncertowej Szkoły Muzycznej w Gdyni. Wskazano różnice między projektem akustycznym sali i projektem wnętrza. Podano zasady akustycznego projektowanie sali widowiskowej oraz znaczenie rozproszenia dźwięku dla jakości akustycznej sali. Przedstawiono zasady indywidualnego konstruowania ustrojów rozpraszających dźwięk oraz dostępne na rynku ustroje prefabrykowane. Podano wyniki pomiarów akustycznych w zrealizowanej sali.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Integracja sztuki i techniki w architekturze i urbanistyce strony 215 - 225
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Kulowski A.: Akustyka sali koncertowej Szkoły Muzycznej w Gdyni - projekt i realizacja// Integracja sztuki i techniki w architekturze i urbanistyce/ ed. prof. dr hab. inż. Józef Flizikowski Bydgoszcz: Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, 2015, s.215-225
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 192 times
Recommended for you
Modernizacja sali koncertowej im G. Fitelberga w Górnośląskim Centrum Kultury w Katowicach
- Z. Stanik,
- R. Kuberski,
- A. Kulowski
- + 2 authors
2005