Analiza efektywności metod nauczania matematyki w trybie zdalnym w technikum oraz na uczelni technicznej
Abstract
W artykule podjęta została próba określenia efektywności metod stosowanych w nauczaniu matematyki w trybie zdalnym. Analiza została oparta o doświadczenia nauczycieli oraz wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów Technikum Łączności nr 4 w Gdańsku oraz studentów Politechniki Gdańskiej. W pracy zostały opisane formy prowadzenia zajęć, najbardziej i najmniej efektywne techniki nauczania, metody motywowania studentów, sposoby weryfikacji wiedzy oraz sugestie studentów dotyczące usprawnienia zajęć zdalnych z matematyki.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (3)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 219 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.32016/1.72.08
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
pages 43 - 49,
ISSN: 1425-5766 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2021
- Bibliographic description:
- Jarzębkowska N., Łapińska M., Niewulis A.: Analiza efektywności metod nauczania matematyki w trybie zdalnym w technikum oraz na uczelni technicznej// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 72 (2021), s.43-49
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.32016/1.72.08
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 273 times