Abstract
Opracowanie przedstawia charakterystykę architektury przedsiębiorstw handlowych, tj. opis struktury wewnętrznej oraz rodzaje powiązań z innymi podmiotami rynkowymi. Szczególną uwagę poświęcono przedsiębiorstwom handlu detalicznego oraz ich współpracy z dostawcami (producentami).
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem strony 19 - 32
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Miłoszewska-Podrażka E.: Architektura przedsiębiorstw handlowych. // Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem/ ed. A. Tubielewicz. Gdańsk: Kat. Zarz. i Tech. Inform., Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2002, s.19-32
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 106 times